Eilen kävin varmaankin elämäni ensimmäisen kerran hammashoitolassa jossa viihtyi ja palvelu oli kun kuninkaallisela...

Odotustiloissa oli netti koneineen käytössä ilmaiseksi, hierontalaite jaloille, kahvi/kaakao automaatti josta sai ilmaiseksi juotavaa yms.

Jo pelkkä wc:ssä käynti oli kun olisi mennyt spa:han (eli siis kylpylään) -oli kauniita patsaita ja esineitä ja käsipyyhkeet rullattuna rottinki tarjottimella. Hyvä tuoksu ja rentouttava taustamusiikki...

Hoitohuoneet olivat sellaisia lasikoppeja joista näki suoraan ulos sisäpihalle jossa palmut ja kukat ja linnut ja kauniit saviruukut olivat katsomisen arvoisia! Tuolit ja laitteet olivat viimeisen päälle mallia! Mulle sais tehdä varmaan vaikka juurihoidon ilman puudutusta siellä :-)

Kävin teetättämässä laservalkaisun hampaisiin ja kokoajan ympärilä hyöri 5 ihmistä pitämässä huolta siitä että mulla oli hyvä olla. Tyynyä laitettiin niskan alle ettei paina yms. Hammaslääkäri puhui hyvää englantia ja aina muisti sanoa että "yritän olla mahdollisimman helläkätinen mutta jos yhtään sattuu tai tuntuu kurjalta niin ota hihasta kiinni"! Minä sitä sitten odottelin että sattuuko mikään... EI TODELLA mikään sattunut. Puolisen tuntia piti olla sitten siinä laser -hoidossa niin oikeesti mä nukahdin siihen tuoliin!

Suomessa tän hinta on 350-500 euroa ilman "kotihoitosettiä" ja täällä se on n.140e!

1245245678_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

tässä mun kaunis purukalusto :-)

1245245804_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

HAHHAHHAAA....