Juu mun kaveri Jalluhan se tuossa aidan päällä katseli aina yhtä kauniina!

Tänään siis toiseksi viimeinen päivä täällä paratiisissa ja eipä olisi voinut kauniimpi ilma taas olla (eli ei tänään vielä vettä ainakaan).

Aamusella kävin pankissa keskustassa ja totesinkin että ovat hieman näitä liikennejärjestelyitä muuttaneet tämän suuren kokouksen vuoksi ja ei sitä enään siitä vanhasta paikasta käännytty ympäri mopolla vaan jouduin ajamaan varmaan semmosen 5-6km apinavuorelle päin jotta pääsin sieltä sitten kääntymään pohjoiseen vievälle tielle! Mutta eihän siinä mitään kun sen tietää ja ei ollut aamulla kovin ruuhkaistakaan. Muutama PANSSARIVAUNUN kokoinen meinas mennä melko liki ohi mutta minä huutelin selvällä suomenkielellä että VOI P...le!!!! -ymmärsi varmaan :-)

Tänään pesin Riston mopon (omani jo aiemmin) ja kyllä täkäläinen muta ja kura tarttuu tiukasti kiinni! Siivouspäivä ja pyykkipäivä myös.

Kyllä nämä on kilttejä täällä.... kävin tuossa parin kilsan päässä "kyläkauppakojussa" jota pitää ihanat sisarukset!!! -ja kysyin samalla että olisko heillä ikkunanpesuspraytä niin tyttö sanoi että voi ei kyllä ole... Sanoin että ei haittaa ja ostin mitä ostin sitten muuta siitä -lähinnä vettä. Tyttö vaan hoki että "wait a minit, wait a minit ... " ja meni omaan asuntoonsa joka on siis siinä samassa yhteydessä kaupan kanssa ja etsi sieltä jotain kaapeista ja tuli viimein niin iloisena takaisin ja toi mulle pienen tilkan ikkunanpesuspraytä omasta kaapistaan!!!! Sanoi että "only little" ja mä melkein itkin siinä kohtaa!!! Kun kerroin että huomenna kotiin niin hän toivotteli minulle ja minun perheelle ja kaikille niin onnellista elämää ja että kun toukokuussa Riston kanssa taas tullaan niin ehdottomasti sitten häntä katsomaan taas.... Enhän mä tolla tilkalla ikkunanpesuainetta mitään tee mutta en hennonnut olla ottamatta vastaan ja siitä hän ei ottanut edes mitään rahaa.

Mr Jallu Jalmari ;-)

Jallu....

että tällaista palvelua täällä.... Suuri sydän joillain... tuskin keijokyläkauppias suomessa olis omasta kotootansa hakenut asiakkaalle valikoimasta puuttuvaa tuotetta :-)))))))