Kun kerran oltiin saatu "koiravahdit" talolle niin Riston kanssa lähdettiin to-su reissulle Koh Taolle. Reissu oli tosi kiva ja Sensi Paradise -resort oli mahtavan upea paratiisi. Skootterit vuokrattiin kahdeksi päiväksi ja se riitti vallan mainiosti koska paikka on niin pieni että se oli pian nähty.  Tiet oli melko huonossa kunnossa ja paikka paikoin vuorille noustessa tuli ajettua sellaista Trialia että!

Matka Hua Hinista sinne tapahtui bussilla ja katamaraanilla. Aamulla 9.30 lähti VIP bussi keskustasta Chumphoniin kesti 4 tuntia ja se meni mukavasti ilmastoidussa bussissa kakkoskerroksessa. Penkit menevät makuuasentoon ja TV:stä pyöri leffoja koko reissun. Bussiemäntä toi kolmioleipää ja vettä. Puolessa välissä oli puolentunnin pysähdys "jossain"

Chumphonista sitten Katamaraanilla tunti neljäkymmentäviisi minuuttia Koh Taolle.  Matkustusmuotona sekin oli tosi jees. 100 thb maksamalla pääsi ilmastoituun sisätilaan nahkapenkeille katselemaan ohjelmia.

Kotiväki Hua Hinissa pärjäsi mainiosti, mitä nyt rakas tyttäreni kärsi melkoisen auringonpistoksen... se ei ole kiva täällä kuumuudessa!

Takaisin tultaessa saimme muistutuksen siitä että täällä maassa ei aikatauluilla välttämättä tarkoiteta sitä samaa kun me olemme Suomessa tottuneet... Aamulla lähdimme 10.15 Taolta ja meidän piti olla Hua Hinissa takaisin klo 17 mutta kuski päätti ajella vähän omia reittejä ja pitää taukoa vähän pidempään yms. niin olimmekin takaisin vasta 18.30! Kun sitä siinä sitten taukopaikalla kyselin ja ihmettelin (kun kello oli silloin jo 17 ja meillä vielä matkaa jäljellä) bussihenkilöltä että kuinka me voidaan olla vielä täällä kun tähän aikaan pitäisi olla HH:ssa ja näytin Lombarghian aikataulustakin ko.asiaa niin hän tyynesti totesi vaan että "jees siks a klok Hua Hin"....;DDD

Säälitti jotenkin se porukka jotka jatkoivat sitten vielä Bangkokiin tästä että jos vielä viipyilee niin ne on puolilta öin vasta perillä. No "mai pen rai" niinkun täällä sanotaan -ei haittaa -siis.

Tästä se reissu sitten Taolle alkoi

Bussiin..

Huomatkaa söötit verhot :D -oikeesti oli niin relax matkustaa!

bussissa oli sääntönsä...

Chumphornin satamassa (sorry..en muista miten tuo paikannimi kirjoitetaan) Katamaraani on tuolla pitkällä "laiturin" päässä

"laituri" oli seikkailu jo sinänsä ja varmaan 500 metriä pitkä sellainen

juuri ennen Koh Tao:a otimme pikkuriikkiestä saaresta mukaan lisää porukkaa

meidän mökki

Ihana...

joka ilta tytöt kävivät laskemassa moskiittoverhon ja ripottelemassa orkideankukkia sängylle ja laittoivat aromaattisia tuoksujakin vuoteeseen. Tunsi itsensä melkolailla hemmotelluksi. Ja aamulla kävivät sitten petaamassa ja solmimassa verkon pois

mökissä oli myös tällainen ulkosänky :D ja olohuone oli myös tässä terassilla. Haasteellista oli moskiittojen kanssa...

hotellin ravintola oli tässä ihan rannassa

mahtavat oli maisemat. Tässä otoksia skootterireissulta. Taustalla siintää Koh Phangan -jossa muuten oli juuri tänä viikonloppuna ne "kuuluisat" Full moon partyt.

Baby Rasta -baari :D hyvä idea vanhasta pakusta tehdä baaritiski. Meno varmaan letkeää

Ihana ravintola nimeltä Whitening iltavalaistuksessa

Risto barberissa :D Oli kokonaisvaltainen toimitus. Hiusten leikkuu, parranajo ja pää/hartia hieronta. Sellainen tunnin keikka ja yhteensä 450 thb. Herra parturi oli oikein hyvin koulutettu ammattiinsa.